امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://cctv.cloob24.com
0

با افزایش روز افزون میزان درخواست تکنولوژی دوربینهای تحت شبکه مانند رزولوشن بالاتر، میزان فریم بالاتر  وتوابع دیگر نرم افزارهای هوشمند از سوی  مصرف کنندگان سیستم های نظارتی، محدودیت پهنای باند تبدیل به چالشی بزرگ شده است، بدین معنی که اکثر کاربرها مجبور به کد گشایی تصویر در دوربین و نادیده گرفتن کیفیت تصویر برای تنظیم محدودیت پهنای باند NVR شدند، و یا  برای ذخیره شواهد ارزشمند، با محدودیت فضای ذخیره سازی مواجه هستند.

توسعه تکنولوژی I-Stream (تکنولوژی ارائه شده توسط کمپانی  Brickcom)کمک بزرگی به کاهش مصرف پهنای باند در زمان انتقال داده، با حفظ جزئیات مهم برای مصرف کننده است. کاربرها می توانند محدوده های مهم مختلفی را مشخص کنند و سیستم می تواند مناسب ترین میزان ارسال بیت برای محدوده های مهم و زمینه های کم اهمیت را محاسبه کند. ویا اینکه کاربر ها می توانند هر دو محدوده با اهمیت و غیر ان را به صورت دستی تنظیم کنند.

هدف تکنولوژی I-Stream کمک به کاربر در تخصیص پهنای باند به طور موثر و صرفه جویی در فضای ذخیره سازی است. در واقع تکنولوژی I-Stream  دستیابی به طرح ایجاد کیفیت تصویر عالی نواحی مختلف،همزمان با کاهش مصرف پهنای باند توسط دیگر اطلاعات زمینه در جهت ایجاد فضای ذخیره سازی بیشتر برای کاربرها است. تجربه نشان داده است که I-Sream در شرایط مختلف می تواند حداقل 30% پهنای باند را ذخیره کند.

I-Stream  در بسیاری از دوربینها پشتیبانی می شود تا به کاربران اجازه افزایش ظرفیت نظارت و حفظ کیفیت بالای تصویر، مخصوصا در محیط هایی با محدودیت پهنای باند را بدهد.  I-Stream برای منافع کاربران با انعطاف پذیری بیشتر در هر جایی که هستند، طراحی شده است. این تکنولوژی در ماه جولای سال 2015 در دسترس عموم خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
ارسال دیدگاه