امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://cctv.cloob24.com
0

دوربین مداربسته دید در شب

دید در شب دوربین مداربسته

دید در شب دوربین مداربسته

به کلیه دوربین های مداربسته ای که از نور مادون قرمز برای تشخیص تصاویر استفاده می کنند دوربین های اینفرارد یا IR گفته می شود. در دوربین مدار بسته دید در شب از این تکنولوژی بیشتر برای تشخیص تصاویر در تاریکی استفاده می شود. معمولا تعدادی LED در اطراف لنز این دوربین مداربسته نصب شده و بوسیله یک سنسور نور در تاریکی روشن می شوند.

دوربین مدار بسته دید در شب چه از نوع دوربین مداربسته دام و یا چه از نوع دوربین مداربسته بولت و یا حتس دوربین مداربسته تحت شبکه امروزی معمولا دارای دید در شب  یا همان IR هستند و این قابلیت در دوربین مداربسته تفاوت زیادی در هزینه آنها ایجاد نمی کند و اصولا در اکثر دوربین مداربسته این قابلیت وجود دارد و به صورت یک امکان الزامی در استاندراد دوربین های مداربسته تعریف شده است. دوربین مداربسته  دید در شب با برد متوسط دارند و در صورت نیاز به برد زیاد برای دید در شب بهتر خواهد بود از دوربین بولت استفاده کنید و یا پروژکتور مادون قرمز در کنار دوربین نصب کنید. میزان دید در شب دوربین مداربسته کاملا وابسته به تعداد آی ار های آن و نوع و اندازه آی آر می باشد عموما از 15 متر تا 60 متر را می تواند در شب روشن نماید.

دوربین مداربسته اس که دید در شب نداشته باشد جز دوربین مداربسته ارزان قیمت هستند که کیفیت بالایی برای نصب دوربین مداربسته ندارند.

آنچه را باید در دوربین امنیتی شبانه بدانید

یکی از مواردی که هنگام انتخاب دوربین امنیتی خود باید در نظر داشته باشید اطمینان از وضوح بالا، حداقل 1080p یا بالاتر است. کیفیت مهم دیگر برای دوربین امنیتی در شب، دید در شب با برد طولانی است که حداقل 10 متر از آن فاصله دارد. همچنین باید ضد آب باشد، زیرا این امر برای یک دوربین در فضای باز ضروری است. یک روش ساده برای تعیین اینکه آیا از آن محافظت می شود، بررسی اینکه دارای رتبه IP65 یا بیشتر باشد.

چیزی که باید هنگام انتخاب بین دوربین تصمیم بگیرید این است که به دوربین سیاه و سفید یا رنگی احتیاج دارید. معمولاً یک دوربین سیاه و سفید قادر است ویدیویی با جزئیات کمتری را در نور کم انجام دهد، بنابراین دوربین های رنگی معمولاً انتخاب برای مناطق سبک تر هستند. با این حال، اگر می خواهید یک دزد را بگیرید، دوربین های رنگی مخصوص شناسایی مو، لباس یا ماشین سوژه مفید هستند.

یکی از مواردی که در دید در شب دوربین مدار بسته مهم است نحوه خواندن پلاک ماشین در شب است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

پیدا کردن بهترین دوربین امنیتی دوربین مدار بسته دید در شب برای خانه شما کار آسانی نیست. شما ممکن است بسیاری از بررسیهای دوربین دید در شب را خوانده باشید، اما هنوز هم دچار تعجب می شوید:

آیا دوربین های امنیتی مورد نظر بهترین دید در شب را دارند؟ آیا باید دوربین های بی سیم دید در شب در فضای باز بی سیم خریداری کنید؟

دید در شب رنگی در مقابل دید در شب سفید و سیاه، کدام یک را انتخاب کنید؟ یا باید دوربین امنیتی در فضای باز را با دید در شب از طریق پنجره های شیشه ای داخل خانه خود نصب کنید (آیا این کار می کند)؟

ما به شما توصیه می کنیم که از تجربیات فروشگاه ما در زمینه نصب دوربین مداربسته استفاده کنید تا بهترین دوربین را برای خود داشته باشید ما هموره بهترین مشاوره را به کسانی قصد افزایش امنیت خانه و محل کار خود را دارند میدهیم. نحوه استفاده و محل نصب دوربین مداربسته جهت استفاده بهینه در شب هم باید توسط نصابهاب متخصص در این زمینه مشخص شوند.

نتیجه گیری

ما به شما توصیه می کنیم حتما از نصب دوربین مداربسته برای محل کار یا منزل خود استفاده نمایید و با استفاده از دزدگیر امنیت خود را افزایش دهید.

توصیه می شود برای خرید دوربین مداربسته دید در شب جهت نصب به دستگاه DVR از فروشگاههای معتبر خرید نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
  • تاریخ: شنبه , 11 آذر 1402 (12:58)

ارسال دیدگاه