امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://cctv.cloob24.com
0

علاوه بر در دنیای بیرونی، آب و هوا در خانه نیز تأثیر قابل توجهی بر سلامت شما دارد.اکثر افراد نیمی از روز خود را در داخل خانه می گذرانند. با این حال سلامت محیط داخلی در طول این مدت بر بدن آنها تاثیرات قابل توجهی دارد. اما چگونه اطمینان حاصل کنیم  که دما، رطوبت و گاز CO2 به نسبت خوبی در محیط وجود دارند؟ در خانه هوشمند لوکسون بهینه سازی دمای اتاق، رطوبت، و نظارت بر کیفیت هوا کار دشواری نیست.

سنسور سنسور عوامل محیطی داخلی لوکسون، به طور قابل اعتمادی همه اطلاعات ضروری مربوط به دما، رطوبت و گاز CO2 در خانه هوشمند لوکسون را ثبت و تنظیم می کند. تنظیم آب و هوای داخلی خانه را به این سنسور بسپارید و فکرتان را آزاد کنید.

آب و هوای مناسب برای هر اتاق

در هر جایی از خانه که از تهویه استفاده می کنید، سنسور محیط داخلی را قرار دهید.

دفتر کار

افرادی که در دفاتر کار مشغول به کار هستند نیاز به تمرکز کافی برای انجام وظایف و تصمیم گیری های مهم دارند.  جریان ثابت هوای تازه در این محیط  و بهینه سازی هوای داخلی باعث تمرکز و باز شدن فکر می شود.

اتاق خواب

هوای تازه و دمای  بهینه خوابی راحت و آرام را برای شما به ارمغان می آورد و خستگی ناشی از فعالیت های روزانه شما بطور کامل رفع می شود.

حمام

حمام گرم در صبح: به جای اینکه پنجره را باز کنیدخانه هوشمند لوکسون به کمک سنسور محیط داخلی به طور خودکار درجه حرارت، رطوبت و کیفیت هوا را تنظیم می کند.

تعدیل آب و هوا بدون توجه به مکان

سنسور محیطی لوکسون بدون توجه به اینکه کجا قرار دارد به طور محسوسی آب و هوا را اندازه گیری و تنظیم می کند.

کنترل آب و هوای داخلی از طریق برنامه

سنسور محیط داخلی لوکسون به طور خودکار محیط مطلوبی را فراهم می کند اما با این حال، اگر شما نیاز به تغییر درجه حرارت اتاق داشتید، به سادگی از روی گوشی هوشمند و یا تبلت این کار امکان پذیر است.

 

نصب سریع و آسان
به لطف تکنولوژی درختی لوکسون، سنسورهای محیط  داخلی فقط در چند دقیقه نصب و راه اندازی می شوند.تمام محصولات منطبق بر تکنولوژی درختی plug-and-play هستند و کاملا با با خانه هوشمند لوکسون سازگار می باشند. 

خانه هوشمند آساپایش نماینده رسمی برند لوکسون در مازندران

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
ارسال دیدگاه