امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://cctv.cloob24.com
0

همان طور که باید بدانید دزدگیر اماکن و دزدگیر منزل یک سیستم کاملا ضد سرقت می باشد که به منظور بالا بردن امنیت محیط پیرامون، استفاده می شود.

دزدگیر اماکن چیست؟

دزدگیر منزل یا اماکن، یکی از ملزومات امنیتی اداره، منازل و مغازه ها در قرن آخر محسوب می شود. محصولی که از اول تولیدات با یک زنگ ساده، روی پنجره های خروجی منزل و درب ها شروع به کار می کردند. امروزه با کمک گرفتن از تکنولوژی های پیشرفته توانسته اند به اوج کارایی و تکامل خود برسند و بدون شک در آینده نزدیک هم پیشرفته تر خواهند شد. طبق آمار هایی که به دست آمده، خرید دزدگیر اماکن و پیدا کردن بهترین دزدگیر یکی از دغدغه های مهم افرادی است که در جستجوی ایجاد امنیت برای محل زندگی و کار خود هستند. دزدگیر اماکن یک وسیله ای بوده که به کمک سنسورهای حرکتی نصب شده و در اماکن مختلف می تواند هرگونه حرکت غیر قانونی در زمان های تعطیلی یا سفر را از طریق پیامک و تماس به شما عزیزان اطلاع بدهد و با کشیدن آژیر بلند در محل، افراد مزاحم و سارقین را به سرعت دور کند.

دزدگیر اماکن در ابتدای تولید، مکانیزم بسیار ساده ایی داشته و تنها قادر به ایجاد صدا در محل بوده اند؛ اما با گذشت زمان با رشد و توسعه فناوری های ارتباط، این نوع امکانات در دزدگیرها اضافه شده و می توانند از طرف تلفن ثابت به دستگاه متصل شوند. و با شماره تماس هایی که از قبل بر روی آن تعریف شده است تماس برقرار کرده و حرکت های مشکوک را گزارش می دهد.

با تولید نسل های جدید، دزدگیر اماکن با قابلیت پذیرفتن سیم کارت این امکان را فراهم کرده است علاوه بر تماس گرفتن، گزارشات لازم را به صورت پیام به صاحب دستگاه ارسال کند، که بتواند آن ها را از راه دور از طریق تلفن همراه نیز مدیریت کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
ارسال دیدگاه