امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://cctv.cloob24.com
0

مدیریت انرژی هوشمند
خانه  هوشمند لوکسون، هوشمندانه مصرف  انرژی را مدیریت می کند و صورتحساب های انرژی را پایین می آورد. در خانه شما، پرده ها  و نورپردازی در هماهنگی، مثل یک ارکستر کار می کنند. خانه های هوشمند لوکسون طوری طراحی شده است که  خود را برای مدیریت انرژی آماده می سازد، و این  صرفه جویی در مصرف انرژی کاملا در صورت حساب های انرژی شما محسوس است.

مدیریت خودکار لوکسون

خانه هوشمند لوکسون بطورخودکار نسبت به هر رویدادی واکنش صحیح نشان می دهد  و در طول سال هزاران وظیفه را در خود ذخیره می کند. انجام این وظایف و دستورالعمل ها بطور هوشمندانه،  انرژی مصرفی  لوازم و تمام جنبه های دیگر ساختمان هوشمند  را مدیریت می کند. این باعث می شود که خانه شما در حالت بهینه و با صرفه جویی در انرژی کار کند. لوکسون زمانی که وسیله برقی روشن است در حال که به آن نیازی نیست،با خاموش کردن آن در مصرف انرژی  صرفه جویی می کند. لوکسون استفاده بهینه از انرژی را تضمین می کند.

 هماهنگی برای استفاده از انرژی طبیعی
در خانه هوشمند شما، انرژی گرمایی  خورشید می تواند درجه حرارت اتاق را به درجه مطلوب برساند. در زمستان می تواند برای استفاده از  گرمای طبیعی  که در بیرون وجود دارد، پرده ها را تنظیم کند و در تابستان، پرده ها  در مقابل گرما از خانه محافظت می کنند. لوکسون اتاق های خود را هوشمندانه  به درجه حرارت مورد نظر میرساند، و می توانید  اطمینان حاصل کنید  که هیچ  انرژی هدر نرفته است.


فعالسازی حالت  ترک خانه برای صرفه جویی در مصرف انرژی
هنگام ترک خانه، حالت راحت ترک خانه را فعال کنید. درب گاراژ بسته خواهد شد،  چراغ ها و موسیقی در کل خانه خاموش خواهد شد، تلویزیون خاموش خواهد شد و سیستم زنگ فعال خواهد شد. بدین گونه با فراموش نکردن این موارد مصرف انرژی پایین می آید.
استفاده از انرژی خورشیدی برای شارژ اتومبیل
با استفاده از ایستگاه شارژ خصوصی خود، می توانید ماشین الکتریکی خود را بدون هیچ هزینه ای شارژ کنید.  خانه هوشمند  لوکسون هوشمندانه عوامل موثر  در میزان ذخیره انرژی خورشیدی، تعرفه برق فعلی و انرژی  مصرفی کل خانه را  شناسایی کرده و با  تعیین بهترین زمان برای ذخیره  انرژی و شارژ ماشین (با تنظیم شروع،توقف و پایان شارژ)، به طور مطلوبی از انرژی گرمایی خورشید استفاده می کند.

هزینه صفر
با استفاده از انرژی که سیستم PV (تولید برق از انرژی خورشیدی) شما تولید می کند، ماشین خود را شارژ کنید.


مدیریت بار
خانه هوشمند شما می داند که چه مقدار انرژی در خانه شما در هر زمانی مورد استفاده قرار می گیرد و از خود مراقبت می کند.

مصرف انرژی در یک نگاه
با استفاده از گوشی های هوشمند، شما همیشه می توانید مصرف انرژی را مشاهده کنید. شما می توانید  مصرف انرژی را تنظیم کنید و پس از آن روند آن را تجزیه و تحلیل کنید. تجزیه و تحلیل آمار مصرف انرژی از طریق گوشی هوشمند در هر زمان  به شما در یافتن راه هایی برای صرفه جویی در انرژی در خانه هوشمند کمک می کند.

صرفه جویی در هزینه های گرمایش و خنک کننده
با توجه به کنترل منطقه ای دما  و تغییرات  گرمایشی و سرمایشی در زمان لزوم  می توانید هزینه های انرژی خود را کاهش دهید.

صرفه جویی در مصرف انرژی
همانطور که از یک اتاق در یک خانه هوشمند Loxone خارج می شوید، دوبار ضربه زدن روی یک کلید، اتاق را خاموش می کند - از جمله چراغ ها، موسیقی ها و سیستم های تهویه مطبوع. با سه بار ضربه زدن روی کلید هوشمند، شما می توانید کل خانه را به حالت خواب یا حالت ببرید - که تمام چراغ و موسیقی را خاموش می کند، دستگاه ها و لوازم برقی که لازم نیست روشمن بمانند  را خاموش می کند، درجه حرارت تنظیم شده  و در نهایت انرژی ذخیره می شود.

تذکر
از طریق  گوشی های هوشمند خود از عوامل موثر بر دمای خانه  خود مطلع شوید، مانند اینکه  یکی از پنجره ها باز است.

ادغام PV
سیستم PV را به خانه هوشمند  خود اضافه کنید  و از انرژی تولیدی بیشتری استفاده کنید.
حالت تعطیلات
هنگامی که شما برای تعطیلات خانه را ترک می کنید، خانه خود به طور خودکار به حالت صرفه جویی در انرژی برای تنظیم دما، روشنایی ودیگر وسایل  خانه تبدیل می شود.
دما ثابت
خانه هوشمند شما دمای ثابت را حفظ می کند، نه تنها برای آسایش شما، بلکه برای صرفه جویی در مصرف انرژی.

هشدار صوتی

برای کسانی که به دنبال دقیق ترین راه برای صرفه جویی در مصرق  انرژی در خانه خود هستند، خانه  شما از طریق هشدار صوتی  به شما می گوید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
ارسال دیدگاه