امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://cctv.cloob24.com
0

کیت دوربین مداربسته همه چیزهایی را که برای هزینه نصب دوربین در آپارتمان مداربسته نیاز دارید ارائه می‌کند و بلافاصله آماده استفاده است، با این حال، کیت‌های دوربین مدار بسته دارای معایبی هستند. معمولا از کابل های آماده حداکثر 18 متر استفاده می کنند. این محدودیت وجود دارد که DVR (ضبط‌کننده ویدیوی دیجیتال) یا NVR ضبط‌کننده ویدیوی شبکه) حداکثر می‌تواند حداکثر 18 متر از دوربین‌ها فاصله داشته باشد و این اغلب ایده‌آل نیست. کابل‌های از پیش ساخته شده یک نقطه ضعف دارند زیرا باید سوراخ بزرگ‌تری در دیوار ایجاد کنید، زیرا کابل‌ها از قبل اتصالاتی روی خود دارند. ما به کابل 75 اهم نیاز داریم و کابل های از پیش ساخته معمولاً قادر به این کار نیستند. در شب، زمانی که دید در شب فعال می شود، جریان (آمپیج) بالاتری برای تغذیه ال ای دی های دوربین مورد نیاز است و کابل های آماده نمی توانند جریان مورد نیاز را برای آن ها تامین کنند و در نتیجه ال ای دی های کم نور و فیلم های دوربین مداربسته تیره تر می شوند.

سیستم های دوربین مدار بسته حرفه ای هرگز به صورت کیت عرضه نمی شوند، بنابراین کارن خرید قطعات جداگانه را توصیه می کند. کیت ها برای سیستم های سطح ورودی هستند و عموماً قطعات با کیفیت پایینی دارند. کیت ها با محصولات بدون مارک عرضه می شوند که به طور گسترده شناخته شده نیستند و بنابراین پشتیبانی دشوار است. کارن اغلب محصولات بدون برند را دیده است و یکی دیگر از مشکلات آنها این است که تشخیص محصول و در نتیجه پشتیبانی و نگهداری از آن مشکل است. بنابراین، به جای صرفه جویی در هزینه نصب دوربین در آپارتمان کارن

، مشتری معمولاً به دوربین و دی وی ار مارک دار و غیره تغییر می کند.خرید تک تک قطعات مزایای زیادی دارد، از جمله اینکه می توانید دقیقاً آنچه را که برای نصب دوربین مداربسته و شرایط خود نیاز دارید خریداری کنید و مطابق با بودجه خود قطعات جداگانه خریداری کنید. همچنین به عنوان مثال دوربین ها دارای لنزهای متفاوت برای اهداف مختلف، برد نزدیک و برد بیشتر هستند. اگر دوربین را در موقعیت پایین نصب می‌کنید، می‌توان از دوربین بدنه ضد خرابکاری استفاده کرد تا دوربین خراب نشود و سیستم شما یکپارچگی را حفظ کند. می‌توانید کیفیت دوربین‌ها را ترکیب و مطابقت دهید. گاهی اوقات از دوربین 4K و برای مناطق دیگر از دوربین های 4 کی و برای مناطق دیگر از 1080p فول اچ دی استفاده می شود.

بنابراین، می‌توانید هزینه نصب دوربین در آپارتمان باب ویلا را در جایی که بالاترین کیفیت به شدت ضروری نیست، کاهش دهید. همچنین می‌توانید دوربین‌هایی با شکل‌های مختلف برای مقاصد مختلف بخرید، به‌عنوان مثال شکل‌های گلوله و گنبدی. علاوه بر این، می‌توانید دوربین‌های رنگی مختلف مانند سفید، سیاه یا خاکستری را برای مطابقت با رنگ اطراف انتخاب کنید، به عنوان مثال، در زیر پنجره‌های بلوطی یا نزدیک به ناودان سیاه، ممکن است یک دوربین سیاه انتخاب کنید. برای آشنایی بیشتر با نحوه عملکرد دوربین های مداربسته، لطفاً پست توضیح داده شده ما را در مورد دوربین مدار بسته مطالعه کنید. با کیت دوربین مدار بسته، سیستم اتصال کابل های تصویر و برق یک دوربین یک جعبه اتصال است. اینها باید ضد آب باشند. جعبه های اتصال می توانند همانطور که در تصویر زیر مشاهده می شود ناخوشایند به نظر برسند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
ارسال دیدگاه