امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://cctv.cloob24.com
0

- رفتارهای شک بر انگیز مورد بررسی دقیق قرار می گرند، مثلا فردی از محصولی که عمده خریداری نمی شود بصورت عمده در سبد خرید جمع کند و یا تخلفات صندوق داری را مورد نظارت قرار دهد.
-  دوربین مدار بسته می تواند با سیستم ضد سرقت محصولات هماهنگ شود، این اطمینان را به عوامل فروشگاه بدهد که روند مناسبی در جریان است.
-  ویدئو می تواند مستقیما به دستگاه پوز متصل شود تا نحوه عملکرد صندوقداران مورد بررسی قرار بگیرد.

2- ارائه مزایای عالی در تجارت:

بسیار از خرده فروشان باهوش در صنعت نظارت تصویری با توجه به نحوه استفاده از دوربین مدار بسته تحت شبکه شروع به پیدا کردن کاربردهای جدید به منظور ایجاد خلاقیت در موارد استفاده دوربین مدار بسته آی.پی کرده اند، موارد متعددی اعم از فروشگاه های بزرگ، داروخانه ها و فروشگاه های زنجیره ای شبکه های خود را در اختیار تحقیق کنندگان و پژوهندگان این حرفه قرار داده اند تا شیوه هایی را آزمایش کنند که توسط آنها دوربین مدار بسته آی پی بتواند در مطالعه رفتار مشتریان، آماده سازی کارکنان و پیشگیری از ضرر و زیان مورد استفاده قرار گیرند.

3-    کاهش کل هزینه های مالکیت به کمک مزیت دوربین مدار بسته آی پی:

دوربین مدار بسته آی پی از استانداردهای باز استفاده کرده و بر روی شبکه معمولی اجرا می شوند. استفاده از سخت افزار و نرم افزار مدیریتی به منظور نظارت و ذخیره سازی امکان پذیر است. تمامی این فاکتور باعث کاهش هزینه می شود. از همه مهمتر راه اندازی و نصب دوربین مدار بسته IP آسان و تضمین شده می باشد، دارای قابلیت آرشیو اطلاعات و ذخیره سازی قابل اطمینان تر می باشد.

 

مزیت دوربین مدار بسته آی پی


4-    صرفه جویی در زمان کار کارکنان از طریق مدیریت متمرکز و دسترسی از راه دور:


بزرگترین مشکل دوربین مدار بسته آنالوگ این بود که با یک کابل به مانیتور متصل می شد و اینکه امکان انتقال تصویر نبود و در صورتی که انتقال تصویر مطلوب می بود باید حتما فیلم ضبط و بعد منتقل می شد، این مشکل در دستگاه های تحت شبکه حل شده است. و این خود به خود در تعداد کارکنان و نیز زمان کاری آنها صرفه جویی چشمگیری ایجاد می کند.

5-    مزایای دوربین مدار بسته تحت شبکه

تا 16 برابر بیشتر بودن رزولوشن تصویر اولین مولفه تمایز بارز بین دوربین مدار بسته آی پی با دوربین مدار بسته آنالوگ می باشد، به تصویر کشیدن جزئیات تصویر، انتقال برق بر روی کابل شبکه از دیگر موارد قابل ذکر هستند.

هر چند مزیت های دوربین مدار بسته آی.پی به همین مقاله ختم نمی شود ولی به همین نکات کلیدی اکتفا کرده و مبحث را همین جا می بندیم.
در صورتی که تمایل به کسب اطلاعات فنی و دقیق تر دارید می توانید با شماره های شرکت که در بخش تماس با ما قید شده اند تماس گرفته و اطلاعات لازم را بدست بیاورید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
ارسال دیدگاه