امروز پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 http://cctv.cloob24.com
0

                                       

مهم ترین استفاده شیشه های هوشمند در صنعت ساختمان در صرفه جویی در انرژی،کنترل نور و دید،قابلیت ایجاد انعطاف در فضا و طراحی داخلی می باشد. با استفاده از این شیشه ها می توان روشنایی و نور روز را به میزان ایده آل رسانده و به صورت کاملا کنترل شده در مواقع مورد نیاز میزان نور ورودی را کاهش داد. همچنین این قابلیت مسدود کردن دید می تواند به ایجاد آسایش در فضاهای خصوصی و حفظ حریم خصوصی کمک نماید. انعطاف پذیری فضاها و قابلیت استفاده حداکثری  از فضاهای محدود از دیگر موارد استفاده این شیشه ها در معماری و ساختمان است.

       

مصارف شیشه های هوشمند در صنعت ساختمان:

هتل ها: برای تفکیک فضایی در اتاق های هتل، لابی،سالن کنفرانس،سرویس های بهداشتی،شیشه ها و استخرها.

فضاهای اداری و بانک ها: برای استفاده در پارتیشن بندی داخلی، شیشه های پنجره،ویترین ها،تفکیک فضای فعالیت و برای اطلاع رسانی.

رستوران ها: برای نمایش تصاویر و تبلیغات محیطی،میزهای هوشمند،خلق فضاهای اختصاصی در رستوران.

کلینیک های درمانی: برای تفکیک فضای ویزیت و انتظار و همچنین بخش های مختلف با قابلیت مشاهده فعالیت پزشکان و یا کنترل دید جهت عدم مشاهده اقدامات بر روی مریض،امکان استفاده در جهت اطلاع رسانی و نمایش تصاویر. با توجه به عدم بهداشتی بودن پرده های سنتی و امکان انتقال آلودگی از طریق هوا، این شیشه ها میزان انتقال آلودگی را به حداقل ممکن می رسانند.

فرودگاه ها و ایستگاه های مترو: برای جلوگیری از اتلاف انرژی و کنترل نور و روشنایی فضاهای وسیع شیشه ای و با قابلیت استفاده از این شیشه ها برای تبلیغات.

نمایندگی های برندهای مختلف و فعالیت های تجاری: به دلیل دارا بودن صفحات شیشه ای وسیع که به کاربر امکان کنترل نور، صرفه جویی در مصرف انرژی و از همه مهم تر قابلیت تبدیل صفحات ایستای ویترین به صفحات پویا برای نمایش کالا و خدمات را می دهد.  

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
ارسال دیدگاه