امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://cctv.cloob24.com
0

هوشمند سازی ساختمان در سال های گذشته پیشرفت فراوانی داشته است.امروزه هر نقطه ای از خانه یا ساختمان را در نظر داشته باشید می توانید هوشمند کنید. اگر ساکن مشهد هستید و به دنبال هوشمند سازی خانه خود هستید باید بدانید شرکت های زیادی در زمینه هوشمند سازی ساختمان در مشهد در حال فعالیت هستند و می توانند نمونه های زیادی از هوشمند سازی ساختمان در مشهد به شما نشان دهند. با این مقاله همراه باشید تا درباره هوشمند سازی خانه ها اطلاعات کسب کنید.

روش های هوشمند سازی

قدم اول برای هوشمند سازی ساختمان انتخاب روش بی سیم یا باسیم است.همانطور که از اسم این روش ها پیداست در روش بی سیم ارتباط بین اجزا وابسته به سیم کشی نیست و خیلی راحت تجهیزات می توان به یکدیگر متصل کرد و سپس به وسیله تبلت یا تلفن همراه کنترل این وسایل را برعهده گرفت ولی در روش سیمی حتما باید سیم کشی ها به روز رسانی شده باشند چون سیم کشی های سنتی برای هوشمند سازی مناسب نیستند.مزایا و معایب هر کدام از این روش ها را می توانید در جهان اسمارت پیدا کنید.

هزینه هوشمند سازی در مشهد

در این قسمت هزینه برخی از تجهیزات هوشمند به صورت حدودی گفته می شود تا شما یک دید کلی از هزینه ها پیدا کنید. زنگ در هوشمند یکی از محبوب ترین وسایل هوشمند سازی است که به شما اجازه می دهد چه کسی پشت در است، اگر کسی پشت در باشد و شما خانه نباشید ویدیویی را به تلفن شما ارسال می کند و به طور کلی قسمتی از امنیت ساختمان شما محسوب می شود و قیمتی بین 1 میلیون تا 5 میلیون خواهد داشت.یکی دیگر وسایل هوشمند پر طرفدار تلویزین هوشمند است این تلویزیون ها دارای توانایی بسیار زیادی هستند به طور مثال می توانید به برنامه های دلخواه خود وصل شوید یا برنامه های دلخواه خود را از میان هزاران کانال تماشا کنید یا به شبکه های اجتماعی متصل شوید اگر شما هم به دنبال تلویزیون هوشمند هستید باید هزینه بین 4 میلیون تا 75 میلیون را در نظر بگیرید.تمام هزینه های گفته شده برای هوشمند سازی خانه در مشهد به صورت حدودی است و بر اساس برند و مارکی که انتخاب می کنید می تواند متغیر باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
ارسال دیدگاه