امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://cctv.cloob24.com
0

تفاوت اصلی و اولیه این دوربین ها در نوع خروجی دوربین است. در دوربین های انالوگ خروجی دوربین یک سیگنال آنالوگ است. این بدین معناست که تصاویر از طریق تغییرات در فرکانس انتقال پیدا می کنند. در مقابل در دوربین های IP خروجی دوربین یک خروجی دیجیتال است. این بدین معناست که خروجی ترکیبی از کدهای 0 و 1 است.

باید بدانید که سیستم های انتقال دیجیتال نسبت به سیستم های انالوگ از توانایی های به مراتب بالاتری برخوردارند. حجم اطلاعات قابل انتقال در یک سیستم دیجیتال خیلی بالاتر است و سرعت سیستم دیجیتال نیز عملا با سیستم انالوگ قابل مقایسه نیست.

دلیل استفاده از اصطلاح دوربین شبکه پروتکل ارتباطی و انتقال تصاویر در این دوربین هاست. دوربین های شبکه دارای یک پورت خروجی از نوع LAN هستند که قابلیت اتصال به شبکه را داراست. شاید کمی عجیب به نظر آید اما این دوربین ها در درون خود دارای یک سیستم عامل نیز هستند. زمانی که از سیستم عامل صحبت می شود الزاما به معنای چیزی شبیه به ویندوز نیست. سیستم عامل موجود در دوربین های شبکهیک سیستم عامل ساده است که وظیفه همسان سازی پروتکل های ارتباطی و انتقال اطلاعات در شبکه را بر عهده دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
ارسال دیدگاه