امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://cctv.cloob24.com
0

خانه هوشمند لوکسون به خانه شما شادی می بخشد و خانه را برای شما به یک مکان هوشمند راحت،ایمن، و با کارایی های فراوان تبدیل می کند. هوشمند سازی هزاران هزار خانه با سیستم هوشمند لوکسون تجارب بیشماری را برای تیم گروهی لوکسون فراهم کرده است. برای همین توصیه های آنان برای هوشمند سازی می تواند بسیار برای شما بسیار کارساز باشد. خانه هوشمند لوکسون به طور کامل خود را با نیازهای شما،انجام دستورالعمل ها بر اساس برنامه،فصول سال،آب و هوا،حضور افراد در خانه و.... وفق می دهد.

چه چیزی خانه هوشمند لوکسون را از بقیه متمایز می کند؟

خانه هوشمند لوکسون چیزی فراتر از از مواردی مثل کنترل چراغ ها به وسیله یک برنامه است. این خانه 50000 دستورالعمل را طبق عادات شما در خود ذخیره می کند و لذت زندگی در یک خانه فوق هوشمند را به شما می دهد.

توصیه های لوکسون برای هوشمندسازی خانه

1- کلید های هوشمند لوکسون در عین سادگی و سهولت تعامل شما را از مشکل تعداد زیادی سوئیچ در خانه و اتاق ها رها می کند. این سوئیچ هوشمند می‌تواند در همه اتاقها (اتاق کودک، حمام و.....) نصب شود. لوکسون  معتقد است به جای استفاده از کلید های زیاد در خانه هوشمند این کلید هدشمند که دارای 5 نقطه لمسی می باشد استفاده شود.  نقطه مرکزی برای روشنایی و زوایای این کلید برای پرده و موسیقی می باشد. در اتاق هایی که موسیقی وجود ندارد این قسمت ها می توانند به چیزهای دیگری اختصاص داده شوند. با دوبار کلیک روی مرکز این کلید، اتاق خاموش می شود. این مورد برای هنگامی که اتاق را ترک می‌کنید بسیار مناسب است.سه بار کلیک روی مرکز، خانه را خاموش می‌کند. این یک ویژگی فوق العاده خانه‌ هوشمند لوکسون  برای  زمانی است که شما در حال رفتن به رختخواب هستید و یا قصد ترک خانه را دارید.

2-ساختمان هوشمند لوکسون نیازی به دخالت شما ندارد. این خانه خود می داند در برابر هر چیزی چه عکس العملی نشان دهد. اما اگر در موارد نادر  شما نیاز دارید خودتان کنترل را بدست بگیرید می توانید از برنامه لوکسون استفاده کنید. در این موارد لوکسون توصیه می کند یک تبلت دیواری در خانه نصب شود که به عنوان قلب خانه عمل می کند.

3- سیستم عصبی انسان برای کار کردن نیاز به دریافت اطلاعات از اندامهای حسی دارد. خانه هوشمند لوکسون هم دقیقاً به همین شکل عمل می‌کند. بدون نصب سنسورها شما نمی توانید خانه خود را هوشمند کنید. سنسورها اطلاعات را به مغز مرکزی خانه ارسال می‌کنند تا خانه هوشمند بتواند بهترین تصمیمات را بگیرد. بنابراین هرچه بیشتر از سنسورها استفاده کنید کار هوشمند سازی شما بهتر انجام می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
ارسال دیدگاه