امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 http://cctv.cloob24.com
0

در این مقاله که توسط دپارتمان آی تی شرکت الکامپ تهیه شده ما به توضیح نقش سیستم های مدار بسته در حفاظت از کودکان در محیط خانه خواهیم پرداخت، می توان گفت با بالا رفتن تکنولوژی سیستم های مدار بسته شما دیگر توانایی نظارت بر هر چیزی را از هر مکانی دارید، یعنی می توانید در محل کار خود باشید و از امنیت محل زندگی خود با چند کلیک اطمینان حاصل نمایید.

دوربین مدار بسته در اتاق کودک

یکی از چالش های زندگی امروزه جوامع رو به پیشرفت جدا شدن اتاق کودک از اتاق والدین می باشد که این فرهنگ به کشور ایران نیز رسیده است، اما ورود این فرهنگ چالش هایی نیز بوجود آورده است که می توان از آن دست به عدم آرامش والدین از امنیت کامل فرزند در زمان عدم حضورشان در اتاق کودک، عادت های کودک هنگام خواب، شیطنت هایی که ممکن است در نبود والدین از کودک سر بزند و به او آسیب بزند و… اشاره نمود.

بهترین راه حل ممکن در رفع این مشکل استفاده از یک سیستم مدار بسته با قابلیت دید در شب و یکمیکروفن مناسب برای اتاق کودک می باشد تا شما بتوانید در زمان هایی که در اتاق حضور ندارید از اتفاقات و عادت های کودک خود به طور کامل با خبر شوید و در صورت وجود هرگونه نقص در اتاق یا تخت یا هر قسمت دیگر آن را رفع نموده و خاطری آسوده داشته باشید.

دوربین مدار بسته مخفی

همچنین با توجه به ساخت دوربین های بسیار کوچک شما می توانید یکی از این دوربین ها را تهیه نموده و در یکی از عروسک های کودک قرار دهید که این خود باعث می شود حتی در محیط هایی مانند پارک و مهد کودک نیز بتوانید مراقب کودک خود باشید.

مقاله مفید و مرتبط  ضرورت خرید دوربین مدار بسته

در انتهای این مقاله ما به شما پیشنهاد می کنیم همیشه امنیت خانواده خود را در اولویت قرار دهید، ممکن است یک سیستم امنیتی یک هزینه باشد اما هزینه ای یک باره بوده که شما تا مدت ها از بهره مندی از آن خاطری آسوده خواهید داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
ارسال دیدگاه