امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://cctv.cloob24.com
0

 

سیستم امنیتی خانه هوشمند به شبکه Wi-Fi خانه شما متصل می شود تا شما بتوانید دستگاه های امنیتی خود را از راه دور با استفاده از تلفن هوشمند و برنامه مربوطه، نظارت و کنترل کنید. سیستم های ورودی به طور معمول شامل چند سنسور درب و پنجره، یک سنسور حرکتی و یک کنترلر مرکزی است که این دستگاه ها با استفاده از یک یا چند پروتکل بی سیم و یا با سیم و یا تلفیقی از آنها ارتباط برقرار می کنند. شما می توانید سنسورهای درب، حرکت و پنجره را به سیستم امنیتی ساختمان هوشمند خود اضافه کنید تا کل خانه را پوشش دهند.  یک سیستم جامع ترشامل قفل های درب، درب بازکن، دوربین های نظارت داخلی و خارجی، چراغ ها، آژیر ها، سنسورهای دود / CO، سنسورهای آب، و... می باشد.یک سیستم امنیتی هوشمند اجزایی است که با هم در یک محیط بصورت یکپارچه کار می کنند و می توانند بسته به سلیقه و نیاز های  کاربر بصورت سفارشی برنامه ریزی شوند.

- برای مثال می توانید سیستم امنیتی را طوری برنامه ریزی کنید که هنگام کشف دود توسط سنسور دود درب ورودی خانه هوشمند را باز کند تا دیگران بتوانند در اسرع وقت آتش را خاموش کنند.

- و یا هنگامی که برای مدت طولانی خانه را ترک می کنید درصورت انتخاب حالت امنیتی مسافرت ,سیستم هوشمند طبق برنامه ریزی قبلی حضور شما را در خانه شبیه سازی می کند؛ مثلا در ساعاتی از شبانه روز بر اساس زمانبندی معین تعدادی از چراغ هارا روشن و خاموش نموده و همچنین پرده ها را باز و بسته می کند و یا سیستم صوتی را روشن و خاموش می کند.

- ویا  به هنگام خروج از منزل، سیستم امنیتی هوشمند با آلارم یا پیام صوتی شما را از باز و بسته بودن درب ها و یا پنجره ها آگاه  می سازد.

سیستم امنیتی خانه هوشمند این امکان را دارد که شما بتوانید از تلفن خود بعنوان مرکز فرمان استفاده کنید و از راه دور نیز هر بخش از سیستم امنیتی را فعال و غیر فعال کنید. در واقع اپلیکیشن مربوطه به شما امکان مشاهده فیلم های زنده و ضبط شده، قفل کردن و باز کردن درب ها، تغییر تنظیمات ترموستات و فعال و غیر فعال کردن آلارم و..... را می دهد. بعضی از برنامه ها حتی از خدمات موقعیت مکانی تلفن شما استفاده می کنند تا سیستم را با توجه به مکان فیزیکی شما کنترل کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
ارسال دیدگاه