امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://cctv.cloob24.com
0

در این مقاله می خواهیم به محصولات هوشمندی که در یک خانه هوشمند به کار می روند بپردازیم اما در ابتدا باید ببینیم به چه نوع خانه ای هوشمند می گوییم.به خانه ای هوشمند گفته می شود که درآن با ایجاد شبکه ارتباطی بین تمامی تجهیزات و تاسیسات برقی،مکانیکی و... بطور یکپارچه ما می توانیم از هر نقطه در خارج یا داخل خانه آنها را کنترل نماییم و یا این امور را به سیستم هوشمند سپرده تا در مواقع لزوم از محیط بازخورد گرفته واکنش های مناسب را شبیه یک موجود زنده انجام دهد .

پس حالا که با مفهوم خانه هوشمند آشنا شدید می توانیم به بررسی چند نوع از محصولات خانه هوشمند بپردازیم.یکی از معروف ترین وسایلی که در اکثر خانه های هوشمند به کار می رود چراغ های هوشمند هستند.این چراغ ها در طرح ها و رنگ های متنوعی در بازار عرضه شده اند و اکثر برند های معروف مانند شیائومی و فیلیپس این محصول را تولید می کنند.

یکی دیگر از تجهیزات هوشمند قفل هوشمند است و یکی از پرفروش ترین محصولات خانه هوشمند سامسونگ قفل هوشمند آن است.این قفل ها در مدل های مختلف با امکانات متفاوت در بازار وجود دارند. این قفل ها به صورت تصویری یا اثر انگشتی یا به صورت کارتی باز می شوند.

برای این که با دیگر وسایل هوشمند آَشنا شوید توصیه می کنیم که به محصولات خانه هوشمند جهان اسمارت مراجعه کنید تا علاوه بر آشنایی با محصولات درباره قیمت آن ها نیز اطلاعات کسب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
ارسال دیدگاه