امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://cctv.cloob24.com
0

سیستم مدار بسته شامل دوربین و دستگاه ضبط وظیفه تصویر برداری و ضبط آن را در هر شرایطی دارد، بروز خطا در عملکرد سیستم مقدار اعتماد به آن را کاهش می دهد از این رو این تجهیزات و تولید کنندگان در حوزه مدار بسته، همواره در تلاش هستند تا آخرین تکنولوژی ها را در تجهیزات دوربین مدار بسته خود به کار بگیرند. یکی از این فناوری ها که شاید بسیاری از تکنسین های نصب دوربین مدار بسته از آن اطلاعات درستی نداشته باشند، قابلیت گزارش دوربین می باشد. قابلیت گزارش دهی یا Log در دوربین و دستگاه NVR می تواند در بسیاری از موارد کمک شایانی به عیب یابی سیستم می کند و علت بروز خطا را مشخص می کند. در این قسمت در خصوص قابلیت Log دوربین مدار بسته و دستگاه NVR توضیح می دهیم.

کمپانی هایک ویژن با در اختیار داشتن آخرین تکنولوژی و همکاری با شرکت های اروپایی و امریکایی دارای بالاترین میزان فروش دوربین های مداربسته است.

لاگ دوربین مدار بسته چست؟

منظور از لاگ یا گزارش در دوربین مدار بسته چیست؟ هر دوربین تحت شبکه ای، کلیه فعالیت ها و تنظیمات انجام شده بر روی خود را در غالب گزارش بر روی خود ذخیره می کند. ورود به منوی دوربین، تغییر تنظیمات بخش های مختلف، تغییر آدرس آی پی، آپگرید و هر نوع تنظیم دیگری که کاربر بر روی دوربین انجام می دهد در قسمت لاگ های دوربین مدار بسته، ذخیره می شود.

لاگ دستگاه NVR چیست؟

دستگاه ضبط دوربین مدار بسته از هر نوعی که باشد، همه تغییرات، ورود و خروج ها و بروز رسانی نرم افزار ها را بصورت گزارش در قسمت لاگ های دستگاه رکوردر ذخیره می کند. این گزارشات، حجم بسیار کمی را اشغال می کنند و از این رو کلیه لاگ های دستگاه از روز نخست روشن کردن دستگاه درون آن ذخیره شده و در دسترس می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
ارسال دیدگاه