امروز سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 http://cctv.cloob24.com
0

نظارت HD توسط دوربین‌های IP PTZ هیکویژن در موزه‌ی تانک

موزه‌ی هنگ تانکیِ رویال و نیروهای زره‌ای رویال در سال 1923 در Dorset افتتاح شده و دارای بزرگ‌ترین مجموعه‌ی تانک‌ها و اتومبیل‌های زره‌ای جنگی است. 300 نمایش قدرتمند و منحصر به فرد آن همچنین شامل اولین تانک جهان - Little Willie، تانک ترسناک ببر آلمانی – و چلنجر 2 مدرن می‌شود، که همگی در شش سالن وسیع نگه‌داری می‌شوند.

اخیراً یک سرمایه‌گذاری لاتاریِ باعث شده که سایز موزه بزرگ‌تر شده و این توسعه نیازمند نصب دوربین مداربسته برای امنیت مجموعه و ایمنیِ بازدیدکنندگان بود.

شریک هایکویژن، امنیت اشلی، دوربین‌های آی‌پی جدید را در کل این تأسیسات نصب کرد.

تجهیزات CCTV آنالوگ

امنیت در نزدیک یک مرکز نظامی در اولین اولویت قرار دارد. تکنولوژی باید مقیاس بالایی داشته و به نرمی مطابق با نیازهای موزه پیاده‌سازی می‌شد. Roy Hiks، مدیر تأسیسات موزه می‌گوید: ما یک جایگزین جدید برای کل تجهیزات دوربین مدار بسته آنالوگ می خواستیم. 15 دوربین برای بررسی یک منطقه به این بزرگی کافی  نبود، اما با بازه‌ی وسیعی از محصولات هایکویژن اکنون می‌توانیم همه جای موزه را ببینیم.

شریک هایکویژن، امنیت اشلی، دوربین‌های آی‌پی جدید را در کل این تأسیسات نصب کرد. این شرکت تمام جزئیات را طوری طراحی کرده است که بازدیدکنندگان در فرآیند پیاده‌سازی اصلاً دچار اذیت نشدند، و تمام کارهای به هنگام ساعات بازدید انجام شد. با توجه به برنامه‌ی عالیِ امنیت اشلی، قرارگیری 54 دوربین و سیستم کم‌تر از دو ماه زمان طول کشید.

به روز رسانیِ تجهیزات مداربسته موجود

Yann Maciejewski، مدیر مهندسیِ امنیت اشلی، در سفارشی‌سازیِ سیستم امنیتیِ موزه‌ی تانک کمک کرد. به گفته‌ی او: تیم امنیتیِ موزه‌ی تانک نگران کیفیت تجهیزات مدار بسته و قابلیت آن در کیفیت ویدئوی بازپخش و آسانی آن بودند. ام یک سیستم با استفاده از بازه‌ی نوآورانه‌ی وسیعی از محصولات هایکویژن سیستمی کاملاً سفارشی برای آن‌ها ساختیم.

دوربین‌های IP PTZ هیکویژن کیفیت 1080p HD با شفافیت کامل تصاویر ویدئویی و ثابت به دست می‌دهند

دوربین‌های IP PTZ

موزه مجبور بود دوربین‌های آی‌پی آنالوگ خود را به‌وزرسانی کند، که داده را از طریق شبکه‌ی کامپیوتری و اینترنت ارسال و دریافت می‌کردند. دوربین‌های IP PTZ هیکویژن کیفیت 1080p HD با شفافیت کامل تصاویر ویدئویی و ثابت به دست می‌دهند. دوربین‌های PTZ برای مناطق اشتراکیِ بزرگ مانند پارکینگ‌ها و نمایشگرهای اتومبیل‌ها مناسب است.

رکوردر ویدوئویِ شبکه (NVR)

یک برنامه‌ی نرم‌افزاری NVR ویدئو را با فرمت دیجیتال در یک دیسک درایو، فلش درایو USB، حافظه‌ی SD و یا سایر دستگاه‌های ذخیره‌سازی ذخیره می‌کند. این یعنی تمام محتوا ضبط و آماده‌ی نمایش است، که در تجهیزات قدیمی یک مسئله محسوب می‌شد. بازپخش سریع از طریق دستگاه موبایل به کارکنان امنیتیِ موزه‌ی تانک اجازه می‌دهد از هر کجایی دسترسی داشته باشند.

تیم امنیتی نگران کیفیت پایین و استفاده از سیستم قبلی بوده و دید کافی از کل فضا نداشتند.

دسترسی به بازپخش فوریِ ویدئوها و تصاویر از تلفن همراه من تفاوت‌های زیادی ایجاد کرد.

دسترسیِ موبایلی به بازپخش آنی

Roy اضافه می‌کند: به جای 15 دوربین اکنون 54 دوربین وجود داشت که از نزدیک نمایشگاه و مناطق اشتراکی را تحت نظر داشتند. دوربین‌های آی‌پی دارای بالاترین کیفیت بوده و امنیت اشلی نیز اطمینان حاصل کرد فرآیند نصب به نامحسوس‌ترین حالت انجام شود. دسترسی به بازپخش فوریِ ویدئوها و تصاویر از تلفن همراه من تفاوت‌های زیادی ایجاد کرد. اکنون می‌دانم که مهم نیست کجا باشم، هرگاه بخواهم چیز مشکوکی را بررسی کنم می‌توانم به راحتی این کار را انجام دهم.

مجموعه‌ای از دوربین‌های مداربسته نوآورانه‌ی هایکویژن نصب شدند، که شامل دوربین‌های IP PTZ برای تصاویر HD فوری می‌شد. امنیت اشلی همچنین تیم امنیتی را آموزش داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
ارسال دیدگاه