امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 http://cctv.cloob24.com
0


در زیر به بررسی شاخص های انتخاب دوربین مداربسته می پردازیم:

1) چه میزان از فضای بیرون خانه را می خواهید نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته تحت نظر بگیرید؟

زاویه دید گسترده یکی از ویژگی های بهترین دوربین های مدار بسته است. زاویه دید لنز در دوربین مدار بسته، مقدار فضای قابل پوشش دهی توسط آن دوربین را مشخص می کند. هر چه زاویه دید دوربین مدار بسته بیشتر باشد، تعداد دوربین ها و پک های مورد نیاز برای تحت پوشش قرار دادن کل ساختمان کمتر می شود.

2) کیفیت تصویر مناسب برای استفاده شما چقدر است؟

کیفیت بالای تصویر از مهم ترین فاکتورهای بهترین دوربین های مدار بسته است. هر چه رزولوشن تصویر ذخیره شده بالاتر باشد، تصویر روشن تر و واضح تر خواهد بود. برای داشتن تصاویری با کیفیت ایده آل باید از دوربین های مدار بسته 1080p و بالاتر استفاده کنید. ذکر این نکته ضروری است که: در صورت به کارگیری دوربین مدار بسته با کیفیت بالا، باید از کابل HD برای انتقال تصاویر از دوربین به دستگاه DVR استفاده شود تا کیفیت آن افت نکند.

3) آیا دوربین باید ویژگی دید در شب داشته باشد؟

نظارت بر فضای بیرون از خانه در تاریکی شب، بسیار اهمیت دارد. امروزه دوربین هایی با فناوری مادون قرمز در بازار وجود دارند که در تاریکی شب نیز تصاویری با کیفیت بالا را ضبط می کنند. داشتن قابلیت دید در شب از ویژگی های بهترین دوربین های مدار بسته است. بسیاری از مدل های این دوربین ها به صورت اتوماتیک و با تاریک شدن محیط، LED های مادون قرمز خود را روشن کرده و تصاویر واضحی را ثبت می کنند. هر چه تعداد این LED های مادون قرمز بیشتر باشد، فضای گسترده تری تحت پوشش دوربین قرار می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
ارسال دیدگاه