امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://cctv.cloob24.com
0

استانداردهای BS و RAL از دیدگاه های مختلف پروفیل های یو پی وی سی را بررسی می کنند که یکی از نکات مهم در آنها استاندارد ضخامت دیواره های اصلی و دیواره های رابط بین آنها (دیواره فرعی) در پروفیل است.

 

پروفیل های یو پی وی سی از دهه 60 در اروپا تولید گردید و از آن زمان در صنعت در و پنجره ساختمان به کاررفته می شوند. این پروفیل ها دارای دو استاندارد اصلی می باشند. یکی استاندارد کشور انگلستان که به عنوان استاندارد اروپا با عنوان BS EN 12608 که آخرین ویرایش آن سال 2003 است و استاندارد دیگر که استاندارد سختگیرانه تری می باشد، متعلق به کشور آلمان با عنوان RAL GZ 716-1 و آخرین ویرایش آن سال 2008 است.

استانداردهای BS و RAL از دیدگاه های مختلف پروفیل UPVC را بررسی می کنند که یکی از نکات مهم در آنها استاندارد ضخامت دیواره های اصلی و دیواره های رابط بین آنها (دیواره فرعی) در پروفیل است. در هر دوی این استانداردها ضخامت بالاتر از 2.8 میلی متر در دیواره اصلی و همچنین ضخامت بالاتر از 2.5 میلی متر در دیواره فرعی را به عنوان پروفیل UPVC نوع A و یا کلاس یک در نظر گرفته می شوند. ضخامت های بالاتر از 2.5 در دیواره اصلی و بالاتر از 2 میلی متر در دیواره فرعی نیز به عنوان پروفیل های نوع B و یا کلاس دو مطرح می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
ارسال دیدگاه