امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://cctv.cloob24.com
0

واحد تجاری: محل نصب دوربین ها می تواند برای هر واحد تجاری متفاوت باشد اما به صورت کلی محل های رایجی برای نصب دوربین وجود دارد که به آنها اشاره می کنیم:

رو به روی مشتریان: حساسترین کاربری دوربین مداربسته برای بسیار از کارفرمایان مشاهده مشتریان واحد تجاری است. این کار از طریق قرار دادن یک دوربین رو به روی مشتریان امکان پذیر خواهد شد. در واحدهای کوچک می توان دوربین را به گونه ای نصب کرد که ورودی واحد را نیز پوشش دهد. دوربین های دام برای این کاربرد مناسب می باشند.

ورودی واحد تجاری: در صورتی که ورودی واحد از محل فروش دور بود دوربینی جداگانه برای ورودی واحد در نظر گرفته می شود تا ورود و خروج افراد از واحد تجاری را کنترل کنددوربین های دام ودر صورت نیاز به زوم بیشتر،دودربین بولت.

رو به روی فروشنده: در صورتی که فروشنده واحد تجاری خود کارفرما نباشد احتمالا نیاز به کنترل عملکرد فروشنده وجود خواهد داشت. برای این کار یک دوربین رو به روی فروشنده قرار خواهد گرفت.

محوطه بیرونی واحد تجاری: محوطه بیرونی واحد تجاری معمولا از حساسیت خاصی برخوردار است. از طریق کنترل این محوطه می توان امینیت واحد تجاری و واحدهای اطراف را به شدت افزایش داد. استفاده از یک الی دو دوربین با توجه به شرایط محل مناسب خواهد بود. دوربین های صنعتی این کاربرد را دارند، همچنین می توان برای مقرون بصرفه بودن از دوربین های بولت outdoor استفاده کرد.

انبار یا قفسه ها: در صورتی که مغازه دارای یک انبار باشد یا قفسه های داخلی به وسیله دیگر دوربین ها پوشش داده نشوند باید برای کنترل انها تعداد مناسبی دوربین در نظر گرفته شود. دوربین های دام مورد استفاده قرار می گیرد. ودر صورت نیاز به نمایش یک زاویه خاص زوم شده، دوربین های باکس با لنز خارجی پاسخگوی این نیاز می باشند.

دخل یا صندوق: کنترل دخل این امکان را به شما می دهد تا از ورود و خرج شدن پول مطلع شوید و حساب های خود را با اطمینان بیشتری چک کنید. این دوربین معمولا یک دوربین باکس با لنز مناسب خواهد بود.

واحد اداری: نصب دوربین در واحد اداری معمولا بیشتر با هدف نظارتی صورت می گیرد تا امنیتی. با این حال گاهی با توجه به شرایط مشتری ممکن است نیاز آنها متفاوت باشد. نصب دوربین های مداربسته در محیطهای اداری به شدت به نیاز کارفرما وابسته است از این رو نمی توان جزئیاتی از محل دوربین ها را ارائه کرد و برای تعیین تعداد دوربین ها به بازدید از محل نیاز خواهید داشت.

واحد مسکونی: محل نصب دوربین ها می تواند برای هر ساختمان متفاوت باشد اما به صورت کلی محل های رایجی برای نصب دوربین وجود دارد که به آنها اشاره می کنیم:

درب ورودی ساختمان: مهمترین قسمت برای کنترل ورود و خروج افراد. دوربین های صنعتی و outdoor بولت مناسب برای این کاربرد می باشند.

پارکینگ ها: با توجه به شکل و تعداد طبقات باید دوربین های مناسب برای پارکینگ طوری انتخاب شود که حداقل ورود و خروج خودروها را نشان دهد. دوربین های دام و بولت outdoor مناسب می باشند.

حیاط: در صورتی که حیاط شما پشت ساختمان قرار دارد و امکان ورود از محیطهای مجاور به ان وجود دارد باید حداقل با یک دوربین محافظت شود. دوربین های outdoor بولت مناسب است.

روبه روی ساختمان: در صورتی که اهالی ساختمان خودروهای خود را روبه روی ساختمان پارک می کنند نیاز خواهد بود یک یا دو دوربین برای پوشش محیط رو به روی ساختمان در نظر گرفته شود. دوربین های outdoor بولت پاسخگوی این نیاز می باشند.

پشت بام: در صورتی که پشت بام ساختمان از ساختمان های مجاور قابل دسترسی است نیاز خواهد بود حداقل یک دوربین برای ورودی پشت بام در نظر گرفته شود و یا دوربین هایی برای پوشش قسمت های حساس پشت بام در نظر گرفته شود. دوربین های outdoor بولت مناسب می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
  • تاریخ: جمعه , 10 آذر 1402 (18:13)

ارسال دیدگاه