امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://cctv.cloob24.com
0

حسگر حرکت با وجود ظاهر بی نظیرش، یکی از ایده آل ترین سنسورهای موجود در خانه هوشمند لوکسون است،سنسور حرکت بی سیم لوکسون یک سنسور حرارتی بی نظیر است که می تواند در هر جای خانه شما قرار گرفته و کار خود را انجام دهد.

یک سنسور، با کاربرد های فراوان
توسط این سنسور در خانه هوشمند لوکسون روشنایی,موزیک,کنترل دما به صورت خودکار انجام می شود.سنسور حرکت بی سیم یک انتخاب عالی برای خانه هوشمند لوکسون بی سیم است. فقط یک سنسور حرکت بی سیم  را می توان برای انواع توابع در خانه هوشمند لوکسون مورد استفاده قرار داد، این سنسور کارهای روزمره ی شما را ساده می کند.

یک مثال:

شما صبح به آشپزخانه میروید تا یک فنجان چای بخورید. سنسور حرکت بی سیم لوکسون بلافاصله حضور شما را تشخیص می دهد و صحنه روشنایی صبحانه را فعال می کند. در همین حال، ایستگاه رادیویی انتخاب شده شما فعال است تا شما را از اخبار روز و گزارش ترافیک مطلع کن. هنگامی که آشپزخانه را ترک کردید، سنسور بی سیم لوکسون به مینی سرور سیگنال می فرستد و از این طریق، مینی سرور برای کاهش دمای آشپزخانه و خاموشی چراغ ها اقدام می کند.

سنسور حرکت بی سیم همه چیز را تحت کنترل با زاویه تشخیص 360 درجه و زاویه دید 110 درجه تحت نظر دارد.حساسیت این سنسور را می توان در 4 مرحله تنظیم کرد.
سنسور روشنایی: حسگر با وضوح بالا اطلاعات مهمی را برای کنترل نور با محدوده 0 تا 188000 لوکس ارائه می دهد.
تکنولوژی Loxone Air: سنسور حرکت بی سیم لوکسون می تواند به آسانی با خانه هوشمند لوکسون هماهنگ شود و از طریق تکنولوژی Loxone Air کار خود را انجام دهد.

شارژ با باتری باتری یا سیم برق
شما می توانید سنسور حرکت بی سیم لوکسون را با 2 باتری قلمی  یا از طریق جریان 24V شارژ کنید. این محصول دارای عمر باتری بالای دو سال می باشد.

نصب آسان: این محصول به دلیل بی سیم بودن نصب بسیار آسانی دارد.

خانه هوشمند آساپایش نماینده رسمی برند لوکسون در مازندران

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
ارسال دیدگاه