امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://cctv.cloob24.com
0

یکی از مزایای هوشمند سازی ساختمان در تهران کنترل بیشتر بر روی خانه و ساختمان است.زمانی که شما خانه خود را هوشمند می کنید توانایی این را دارید تا سناریو های مختلفی را تعریف کنید.سناریو خانه هوشمند به این معنا است که شما یکسری از کارها را برنامه ریزی می کنید تا در زمان مشخصی انجام شوند در این جا تعدادی از سناریو های خانه هوشمند را بررسی می کنیم.

سناریو مهمانی 

هنگامی که شما این سناریو را فعال می کنید در زمان ورود مهمان چراغ های راهرو روشن می شوند و دما و نور محیط به میزان مشخص شده تغییر می کنند و یک موزیک ملایم شروع به پخش شدن می شود.

سناریو شبیه سازی حضور در خانه

در زمانی که به مسافرت می روید یا خارج از محیط خانه هستید در این سناریو به منظور افزایش امنیت خانه چراغ ها در فواصل زمانی مشخص خاموش و روشن می شوند. اگر خانه هوشمند نباشد تمام مدت چراغ ها روشن می مانند که باعث مصرف انرژی زیادی می شود ولی با این سناریو چراغ ها به صورت زمان بندی شده روشن می شوند و طوری وانمود می شود که اشخاصی در خانه حضور دارند.

از دیگر سناریو های ساختمان هوشمند می شود به سناریو خواب،سناریو سفر و سناریو تماشای فیلم اشاره کرد که با وجود هر کدام از این سناریو ها در محیط خانه احساس ارامش و راحتی بیشتری خواهید کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
ارسال دیدگاه