امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://cctv.cloob24.com
0

با کمک این سامانه هوشمند امکان کنترل سیستمهای کارگاهی،وسایل خانگی،سیستمهای برودتی و گرمایشی،حفاظتی از راه دور با کمک sms فراهم می شود.

مزایای کنترلر

قابلیت کنترل 5 وسیله برقی (خانگی، صنعتی)قابلیت اتصال 5 سنسور(حسگر حضور، دود، نشت گاز ,..)

گزارش گیری از وضعیت دستگاهها(صنعتی، خانگی)

امکان استفاده بعنوان کلید استارت استپ در بستر موبایل

قابلیت فرمان پذیری از سه شماره تلفن

قابلیت تماس تلفنی و ارسال sms به کاربران

دارای رمز عبور جهت کاربر

قابلیت اتصال باتری بک آپ

کنترل مستقیم بدون نیاز به نرم افزار

دارای منوی کارکرد بسیار آسان جهت کاربر

دارای یکسال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش

کنترل هوشمند تاسیسات ساختمان از طریق sms

این دستگاه با استفاده از شبکه موبایل می‌تواند درهر فاصله‌ و مکانی که پوشش شبکه موبایل وجود داشته باشد وسایل برقی را از راه دور بوسیله SMS کنترل کند و کاربر با اتصال حسگرهای مختلف به آن بر محیط اطراف دستگاه نظارت داشته باشد.

کارکرد آسان دستگاه، آنرا قابل استفاده برای افراد مختلف نموده است و می‌توان آنرا در هر زمینه‌ای استفاده نمود. کاربرد این دستگاه بسیار متنوع می‌باشد و از کاربردهایی مانند حفاظت کاتدی، کنترل آبیاری، ایمنی خودرو تا کاربردهایی مانند دزدگیر و غیره را دارد. تنظیمات دستگاه بسیار ساده می باشد و از طریق نمایشگر و کلیدهای تعبیه شده برروی دستگاه می توان عملکردهای مختلف دستگاه را برنامه‌ریزی کرد.این دستگاه در دونوع دارای آنتن بیرونی و آنتن داخلی ارایه می گردد. در مناطقی که دارای پوشش ضعیف شبکه موبایل می‌باشد، می‌توان با اضافه کردن آنتن بیرونی قوی به دستگاه از عملکرد دستگاه مطمئن شد. اندازه کوچک دستگاه آنرا قابل نصب در محیطهای مختلف نموده است. همچنین در ساخت دستگاه از قطعات مناسب با کارایی بالا استفاده شده است تا عملکرد سیستم در محیطهای صنعتی، تجاری و خانگی تضمین گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
ارسال دیدگاه