امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://cctv.cloob24.com
0

HVAC مخفف Heating , Ventilating and Air Conditioning، است که به معنی گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع می باشد.

ماژول های HVAC در سیستم هوشمند ساختمان وظیفه کنترل سیستم سرمایش و گرمایش را بر عهده دارد، با بکارگیری از این ماژول قادر خواهیم بود سیستم هایی نظیر سیستم فن کوئل را تحت اختیار خود قرار دهیم و از طریق تاچ پنل و یا گوشی همراه نسبت به ایجاد حالت های مختلف نظیر کنترل دور و دما اقدام نماییم.

سیستم فن کوئل دارای سه حالت کنترل دور شامل دور کند، دور متوسط و دور تند می باشد و همچنین یک حالت جهت کنترل شیر برقی که با وصل شدن آن می توان اجازه ورود آب گرم (فعال شدن حالت HEATING) به داخل سیستم را داد و با قطع آن تجهیز به حالت COOL وارد می شود.

این ماژول قادر است تمامی این موارد را تحت کنترل در آورد که جهت ایجاد حالت اتومات فقط کافی است از کلید های ترموستاتیک استفاده نمود تا این امکان بوجود آید تا اختلاف دما از طریق کلید به سیستم هوشمند انتقال یابد و انتخاب دور سیستم سرمایش و گرمایش و همچنین حالت COOL و HEATING بصورت اتومات فعال گردد.

ماژول های 24 کانال INTERRA این قابلیت را دارند که کنترل سیستم روشنایی، پرده برقی و فن کوئل را در اختیار بگیرند و عملا نیاز به تهیه ماژول های مختلف جهت کنترل سیستم های مختلف را نخواهیم داشت که این امر علاوه بر کاهش هزینه ها، کاهش حجم تابلو را نیز به همراه خواهد داشت.

تصویر درج شده نمونه ماژول HVAC می باشد که قابلیت کنترل سیستم سرمایش و گرمایش را بر عهده دارند. برند این تجهیز GVS می باشد که قابلیت بکارگیری در سیستم KNX را دارا می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
ارسال دیدگاه