امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://cctv.cloob24.com
0

تضمین امنیت, کنترل و نظارت مناسب اماکن یکی از نیاز های اساسی بیمارستان ها و مراکز درمانی می باشد. یکی از دغدغه های اصلی صاحبان و مدیران این نوع مجموعه ها, کنترل ورود و خروج مراجعه کنندگان به این مکان ها و یا الزاماً کنترل و نظارت ورود و خروج از انبار ها و نظارت دقیق بر قسمت های مختلف بیمارستانی هم چون اتاق های عمل, آزمایشگاه ها, بخش های ویژه مثل آی سی یو و سی سی یو و بخش های اورژانس بیمارستان, می باشد. از این رو نصب دوربین مدار بسته جهت کنترل دقیق تر در بیمارستان ها و مراکز درمانی مناسب ترین و مطلوب ترین ایده می باشد.

با توجه به نگرانی های اصلی مدیران این گونه مجموعه ها که میزان هزینه ها, ماندگاری و حفظ کیفیت تجهیزات خریداری شده و هم چنین حساسیت بالای بیمارستان و مراکز درمانی می باشد, پیشنهاد ما به شما استفاده از برند های اصلی و معتبر موجود در بازار می باشد.

نظر به فراگیر شدن نصب دوربین مدار بسته آنالوگ در بیمارستان ها و مراکز درمانی, باید به هنگام انتخاب نوع سیستم دوربین مدار بسته به این نکته اشاره کرد که معمولاً بعضی از نیاز های خاص کاربران را, این نوع از دوربین های مدار بسته در خصوص رزولوشن و وضوح تصویر بسیار بالا در برخی از موارد که به دیدن جزئیات خاص با دقت بسیار بالا نیاز باشد, برآورده نمی کنند, از این رو گزینه مناسبی که جهت پوشش این گونه نیاز ها در بیمارستان ها و مراکز درمانی می تواند مورد استفاده قرار گیرد, دوربین های مدار بسته تحت شبکه یا دیجیتال اچ دی می باشد.

نصب دوربین مدار بسته جهت مشاهده بیماران و پرسنل شاغل در این مراکز درمانی یکی از مهم ترین کاربرد های نصب دوربین مدار بسته در بیمارستان ها می باشد, بنابراین باید چندین دوربین مدار بسته در راهرو ها و مراکز تردد پرسنل و بیماران نصب شود, ورودی درب اصلی این مراکز و هم چنین ورودی های اصلی هر بخش دیگر حائز اهمیت جهت نصب دوربین مدار بسته می باشد که می بایست یک دوربین جداگانه برای آن تعبیه شود.

منبع: دپارتمان آی تی شرکت الکامپ

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
ارسال دیدگاه