امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://cctv.cloob24.com
0

دانلود پایان نامه طراحی و ساخت پارکینگ هوشمند دیجیتال

این پروژه توسط نرم افزار بسکام برنامه نویسی شده و توسط نرم افزار پروتئوس شبیه سازی و در آخر بر روی فیبر مدار چایی پیاده سازی شده است. هدف این پروژه کنترل رفت و آمد اتومبیل ها به داخل پارکینگ و مشاهده ظرفیت خالی پارکینگ است. و نمایش دادن زمان ورود و خرج اتومبیل ها و محاسبه زمان اتومبیل هایی که در داخل پارکینگ پارک شده اند. از آنجایی که در عوض هر اتومبیل مبلغی به عنوان عوارض گرفته می شود. مجموع موجودی صندوق نیز باید مانیتورینگ شود. هنگامی که ظرفیت پارکینگ کامل شود درب ورودی بسته خواهد شد. تا دیگر هیچ خودرویی نتواند وارد شود.

در قسمت درب ورودی و خروجی پارکینگ دو عدد میکرو سوئیچ، با کمی فاصله وجود دارد که با یک کردن میکرو سوئیچ ورودی اتومبیل اول وارد شده و چراغ LED روشن می شود. و در روی سون سگمنت نمایش داده می شود که چه تعداد اتومبیل پارک شده است. این پروژه قادر به نمایش تعداد ماشین های پارک شده در پارکینگ، نمایش ظرفیت پارکینگ بر روی سون سگمنت، نمایش زمان و محاسبه زمان پارک شده اتومبیل می باشد.

پارکسنگ هوشمند

این پروژه برای کنترل و مدیریت سیستمهای پارکینگ کاربرد دارد ما در این مدار برای ورود و خروج از دو میکرو سوئیچ به صورت دستی که توسط کاربر انتخاب می شود، استفاده شده است. پیشنهاد می شود که بجای استفاده از میکرو سوئیچ، از یک تگ RFID که کارت الکترونیکی می باشد استفاده کرد. به این صورت که به هر اتومبیلی که داخل پارکینگ می شود یک کارت داده می شود و هنگام خروج توسط کارت (RFID) زمان داخل بودن و تاریخ روز را می توان محاسبه کرد. همچنین می توان بجای استفاده از میکرو سوئیچ از دو سنسور فرستنده و گیرنده مادون قرمز برای ورود و خروج اتومبیل ها به پارکینگ استفاده کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
ارسال دیدگاه