امروز سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 http://cctv.cloob24.com
0

                  

مدار مربوط به یک تابلو تغذیه بخش ورودی 

برق ورودی با مشخصات مذکور وارد Core Balance  می شود. Core Balance   تجهیزی است (شبیه CT که دارای سیم پیچ است) که به نامتعادل بودن بار حساسیت نشان می دهد.به این طریق که در صورت نا متعادل بودن بار (با تعریف جریان مشخص) در صورت افزایش نامعتادلی چراغ ها از رنگ سبز به قرمز تغییر رنگ می دهد.طبق نقشه, رله ارت فالت در صورت تحریک (نا متعادل بودن بار) بوبین آن تحریک شده و تیغه مربوط به فالت کلید را تحریک کرده و کلید به حالت قطع می رود.یا به عبارتی که در نقشه علاوه بر اسم تجهیز عبارت C روبه روی آن نوشته می شود که بیانگر رله ارت فالت می باشد. 

بعد گذر از  Core Balance از هر فاز یک انشعاب گرفته شده و به سمت چراغ سیگنال ها ارسال می شود تا مشخص کند تابلو , برق دار می باشد که در مسیر این چراغ سیگنال ها فیوز HRC سه پل 2 آمپر قرار داده می شود.

دوباره از هر فاز انشعابی گرفته و به سمت رله آندر اور ولتاژ برده می شود تا در صورت افزایش یا کاهش ولتاژ کلید اصلی را قطع کند.تمامی این تجهیزات حفاظتی در قبل از کلید یا زیر کلید اعمال می شود تا برق سالم وارد کلید شود.سپس برق خروجی وارد شینه های اصلی شده و وارد کلید های خروجی یا تغذیه می شود (برای تغذیه مصرف کننده)

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
ارسال دیدگاه