امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://cctv.cloob24.com
0
منظور از دوربین مخفی چیست؟

استفاده از دوربین های مداربسته با توجه به نوع کاربرد و محل های مورد نیاز برای استفاده از آن ها متفاوت می باشد. به همین جهت مدل های متفاوتی از این دوربین ها برای کاربردها و مصارف گوناگون طراحی و ساخته می شود، یکی از این نوع مبدل ها دوربین های مخفی است که با استفاده از این نوع دوربین ها می شود مکان را به صورت غیر محسوس مشاهده نمود. کیفیت این دوربین ها ضعیف یا متوسط هستند.

1-دوربین های مخفی مینیاتوری پین هل:

دوربین های مخفی پین هل از رایج ترین دوربین های مداربسته مخفی هستند. نحوه ی نصب این دوربین ها طوری است که باعث می گردد شما نتوانید این دوربین ها را ببینید. پین هل به معنی سوراخ کوچک می باشد و به مفهوم لنزهای این نوع دوربین ها است. چون به گونه ای ساخته می شوتد که بتواند از یک سوراخ یا حفره کوچک تصویر را مشاهده نمایید. این نوع دوربین ها با کیفیت های مختلفی که تولید می گردد، که قیمت دوربین های با کیفیت آن تا حدودی بالا است.

2-دوربین های مداربسته مینیاتوری معمولی (Miniaturi Camera)

دوربین های مداربسته کوچکی که برای استفاده شخصی و سیستم های مداربسته کوچک استفاده می گردد. این نوع از دوربین ها که دارای لنز ثابت، قیمت ارزان و به راحتی قابل پنهان کردن هستند. بعضی از این دوربین های مینیاتوری دارای مادون قرمز هستند که امکان تصویربرداری در شب را هم دارند. دوربین های مداربسته مینیاتوری از نظر شکل ظاهر شبیه دوربین های  پین هل می باشند. با این تفاوت که لنز این نوع دوربین ها با دوربین های پین هل متفاوت است. ولتاژ کاری این دوربین های مداربسته مینیاتوری 12 ولت مستقیم با توانایی انتقال صدا و تصویر می باشد. نحوه نصب این نوع از دوربین های مداربسته مثل دوربین های مداربسته پین هل است.

5-دوربین های مداربسته مینیاتوری بی سیم

اندازه این مدل دوربیم از دوربین های معمولی بزرگ تر می باشد. که به شکل بیسیم می شود از آن ها استفاده نمود. این مدل دوربین ها دارای یک گیرنده می باشند. که سیگنال های دریافتی را به این گیرنده ارسال می کنند و به این طریق می شود تصویر ارسال شده از این نوع دوربین ها را دریافت کرد.

4-دوربین های مداربسته دتکتوری

ساخت قاب این نوع از دوربین ها به شکل دتکتور بوده و سیستم های آتش سوزی یا دتکتور دزدگیر در سیستم اعلام رقت می باشند. ساخت بدنه این دوربین ها موجب گردیده که تشخیص این دوربین ها بسیار مشکل شود.

5-دوربین های مداربسته هالوژنی

ابعاد و اندازه این نوع از دوربین های مداربسته به شکلی است که خیلی راحت در قاب یک لامپ هالوژنی قابل کار گذاشتن می باشد.

6-دوربین مداربسته آیینه ای

مدل این نو دوربین مداربسته از یک آیینه یک طرفه ساخته و از بیرون به شکل یک آیینه محدب به نظر می آید. درون آیینه یک دوربین نصب گردیده که تصاویر را ضبط می نماید. اگر  نمی خواهید از این نوع دوربین ها استفاده کنید باید نور محیط را تنظیم کنیم تا دوربین نور خوبی برای ضبط تصاویر داشته باشیم.

باید در نظر داشته باشید که نصب این نوع دوربین های مداربسته (مخفی) پیگرد قانونی داشته و باید پیش از نصب در هر مدلی در این مورد تحقیق و با مراجع قانونی هماهنگی نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
ارسال دیدگاه