امروز چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 http://cctv.cloob24.com
0

مقدمه

سیستم های نظارت تصویری از سالیان پیش بعنوان ابزاری مهم در بحث نظارت و ایجاد امنیت مورد استفاده قرار گرفته‌اند. باتوجه به سابقه طولانی این سیستم‌ها، تحولات و پیشرفت‌های بسیار زیادی در این حوزه صورت پذیرفته است که اطلاع از روند این پیشرفت‌ها و آشنایی با آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌ها می‌تواند کمک شایانی به مدیران و کارشناسانی که درحال انتخاب و پیاده‌سازی یک سیستم نظارت تصویری هستند، نماید.
معرفی دوربین های آنالوگ:
امروزه از این سیستم‌ها برای حفاظت و نظارت بر اماکن مهم، اماکن پرتردد و اماکن پرخطر استفاده می‌شود. موزه‌ها، فروشگاه‌ها، فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های مترو و راه‌آهن و حتی بیمارستان‌ها و مدارس به این سیستم‌ها مجهز شده‌اند.
کارکرد دیگر سیستم‌های مداربسته، کارکرد نظارتی است. امروزه مدیران زیادی بوسیله این سیستم‌ها بر کار نیروهای و ابزار و تجهیزات خود نظارت دارند.
سیستم‌های آنالوگ که براساس یک سیگنال پیوسته کار می‌کنند، نسبت به سیستم‌های دیجیتال از قدمت بیشتری برخوردارند. اجزای اصلی یک سیستم مداربسته در این سیستم را دوربین مداربسته آنالوگ، مانیتور، دی وی آر (DVR) مالتی‌پلکسرها یا کوادها(برای تبدیل یک مانیتور به چندین مانیتور)، کنترل کننده‌ها و کابل‌های کواکسیال(دارای مغزی و شیلد) تشکیل می‌دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
ارسال دیدگاه