امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://cctv.cloob24.com
0
هایک ویژن

کمپانی هایک ویژن از برترین تولید کنندگان و برند های تجهیزات نظارت تصویری در حوضه سیستم های امنیتی است.

این کمپانی در سال 2001 میلادی در هانگژو چین تاسیس شد. هایک ویژن در طی سالیان گذشته توانسته سهم بزرگی از بازار خرید تجهیزات امنیتی مثل دوربین مداربسته را از آن خود کند. در واقع هدف برند و کمپانی هایک ویژن کشف راه های نوآورانه-کمک به تصمیم گیران و کارشناسان برای طراحی های بهتر و بیشتر-ایمنی بالا و توسعه پایدار (یعنی در نظر گرفتن هزینه های اقتصادی - اجتماعی و فرهنگی) بوده است. برند هایک ویژن همیشه سعی داشته تا محصولات تولیدی گسترده داشته باشد به گونه ای که تمامی محصولات از کیفیت عالی و قیمت مناسب برخوردار باشند.

هایک ویژن به دلیل گستردگی تجهیزات تولیدی به خصوص دوربین مداربسته تنها برندی در ایران است که می توان هم در پروژه های کوچک و هم در پروژه های بزرگ از آن استفاده کرد بدون اینکه محصول هیچ افت کیفیتی داشته باشد.

تولیدات هایک ویژن شرکت هایک ویژن توانسته برند خود را به بسیاری از محصولات به ثبت برساند.از مهم ترین تولیدات این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دوربین مداربسته توربو اچ دی هایک ویژن: این دوربین ها با کیفیت ترین نوع دوربین های مداربسته هستند که فرمت تصویر در آن TVI است.

تصاویر با بهترین کیفیت از طریق دستگاه های DVR یا دستگاه ضبط کننده پردازش می شوند و سپس در نمایشگر به نمایش در می آیند. نکته:این دوربین ها در کیفیت HD دارای بالاترین قیمت می باشد. دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن: این دوربین ها این توانایی را دارند تا تمامی فعالیت های پردازشی و حتی ضبط تصویر را درون خود به انجام برسانند. این دوربین ها از طریق کابل های شبکه (Cat5-Cat6) به دستگاه ضبط کننده تحت شبکه متصل می شوند. بعضی از این دوربین ها دارای کارت SD هستند و میکروفن جداگانه دارند. دستگاه ضبط کننده DVR هایک ویژن: دوربین های توربو HD برای ضبط و فعالیت خود به یک دستگاه DVR نیاز دارند.این شرکت انواع دستگاه ها را در مدل های متنوع و متناسب با دوربین های متنوع موجود در بازار ارائه کرده است. دستگاه ضبط کننده تحت شبکه (NVR) هایک ویژن: اکثر دوربین های مداربسته تحت شبکه به دلیل قابلیت بالای خود توانایی ثبت تصاویر بدون نیاز به دستگاه را دارند اما برخی از آنها برای انجام این کار نیاز به دستگاه ضبط کننده NVR دارند.

آیفون های تصویری و... حجم تولید کمپانی هایک ویژن هایک ویژن در زمینه تولید تجهیزات مداربسته شرکتی بی رقیب است.این شرکت روزانه بیش از 200 هزار دوربین و بالغ بر 30000 دستگاه ضبط کننده تولید می کند و دارای رکورد بالاترین میزان تولید دوربین مداربسته در دنیا است. این شرکت چینی با این حجم انبوه محصولات در روز همه را حیرت زده کرده و توانسته تمامی محصولات خود را به اقصا نقاط جهان بفرستد به عنوان مثال میزان واردات سالانه این تجهیزات در ایران تنها هفتصد هزار در سال است.

مزایای محصولات هایک ویژن

کیفیت تصویر عالی

استفاده آسان و راحت النصب بودن

انتقال تصویر مادام العمر و رایگان

زاویه دید باز

Darkfighter

معایب محصولات هایک ویژن

قیمت بالا

نداشتن صدا روی دوربین های HD

ساپورت نکردن دوربین های CVI پرسنل هایک ویژن این شرکت در سال 2001 و آغاز به کار خود با یک تیم 28 نفره تاسیس شد و به تولید محصولات پرداخت.این شرکت در سال 2013 دارای 13000 نیروی انسانی بود. همچنین این شرکت در آن زمان 4000 نفر در تیم توسعه و تحقیق داشت که بزرگترین تیم تحقیق و توسعه جهان محسوب می شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
ارسال دیدگاه