امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://cctv.cloob24.com
0

شرکت هایک ویژن تولید کننده برتر راهکارها و محصولات نظارت تصویری در سطح جهان است. شرکت Hikvision با برخورداری از قوی ترین تیم تحقیق و توسعه و امکانات کاملا جدید و مدرن، محصولات نظارت تصویری و دوربین های مدار بسته را با خلاقیت و نوآوری طراحی و تولید می نماید.

مجموعه کامل محصولات هایک ویژن شامل Smart IP Camera، HD Analog Camera، Speed Dome، NVR، DVR، Video Management Software، Access Control، Alarm System، Encoder، Decoder و سایر عناصر سیستم های پیشرفته امنیتی می باشد. محصولات Hikvision در مجموعه های گوناگون از بازار های متفاوت شامل فروشگاه ها، بانک ها و موسسات مالی، حمل و نقل، آموزش، بازرگانی، دولتی و مسکونی به کار می روند.

شرکت هایک ویژن از زمان آغاز به کار خود در سال 2001، نقشی فعال در بازار نظارت تصویری ایفا نموده است و با اختصاص 8% از درآمد سالانه خود به تحقیق و توسعه، نوآوری را جزئی دائمی از محصولات خود تبدیل نموده است. شرکت Hikvision که به صورت سهامی عام در بورس اوراق بهادار Shenzhen عرضه شده است با دفاتر منطقه ای خود در بیش از 20 کشور جهان، حضور خود را در سراسر جهان ثبت نموده است.
کمپانی هایک ویژن توانسته با تکیه بر توان خود محصولات خود را در بیش از 100 کشور در جهان به فروش برساند و این شرکت دارای دفاتر فروش و نمایندگی در اقصی نقاط دنیا مانند برزیل, روسیه, ایتالیا, امریکا, افریقای جنوبی و دبی می باشد. محصولات شرکت هایک ویژن شامل انواع مختلف از جمله دوربین مداربسته آنالوک و دوربین مداربسته تحت شبکه در مدل های صنعتی و دید در شب و … می باشد.
دفتر اصلی شرکت هایک ویژن در شهر هانگ زو در چین واقع شده و دفتر اروپا در آمستردام برای پوشش اروپا و لس انجلس برای پوشش امریکا می باشد همچنین سرمایه گذاری مشترکی بین کشور های روسیه و هندوستان بر قرار کرده و انبار بزرگی در هنگ کنک جهت نگهداری محصولات دایر کرده است. با توجه به رشد سریع کمپانی هایک ویژن در زمینه سیستم های نظارتی و تصویری از جمله دستگاه دی وی ار این کمپانی توانست برای پنج سال متوالی رتبه های پنجم و چهارم را در سال های 2012 و 2013 از طرف مجله معتبر IMS بدست بیاورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
ارسال دیدگاه