امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://cctv.cloob24.com
0

خصوصیات خانه های هوشمند در بخش سیستم های امنیتی و حفاظتی

خصوصیات استثنائی سیستم های هوشمند در قسمت سیستم های امنیتی و حفاظتی عبارتند از سیستم هوشمند مانیتورینگ، سیستم قطع خودکار گاز، سیستم اعلام حریق، سیستم ضد سرقت، سیستم کنترل تردد و سیستم هشدار امنیتی می باشد

خصوصیات خانه های هوشمند در بخش سیستم های روشنایی

قسمت روشنایی یکی از بخش های حساس و بسیار لوکس مربوط به سیستم های هوشمند ساختمان می باشد. بخش هوشمند سازی روشنایی شامل انتخاب سناریوهای مختلف مانند سناریو مطالعه، خواب، جشن، شادی به همراه ترکیب نور و موسیقی می باشد. از جمله امکانات دیگر سیستم روشنایی ساختمان هوشمند زمان بندی کردن روشنایی، کنترل میزان و شدت نور، استفاده از سنسور های حساس حرکتی، کنترل روشنایی متناسب با تردد و روشن و خاموش شدن چراغ ها متناسب با برنامه زمانی می باشد.

خصوصیات خانه های هوشمند در بخش سیستم های صوتی و تصویری

سیستم های صوتی و تصویری یکی از بخش های جذاب برای تمامی دارندگان واحدهای مسکونی شیک می باشد. از قابلیت های قسمت سیستم های صوتی و تصویری خانه های هوشمند می توان به ادغام موسیقی و سیستم روشنایی، کنترل راحت سیستم صوتی تصویری توسط موبایل، اینترنت و تبلت، تنظیم سیستم صوتی براساس برنامه های زمانی خاص، طراحی سینمای خانگی و ترکیب صوت و تصویر و بسیاری دیگری از قابلیت های منحصر به فرد این بخش اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
ارسال دیدگاه