امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://cctv.cloob24.com
0

انتخاب برند مناسب معمولا گمراه کننده ترین قسمت کار است. در صورتی که به دنبال سیستم مداربسته با کیفیت هستید حتما از برندهایی با شهرت بین المللی استفاده کنید. زیاد به کشور تولید کننده برند توجه نداشته باشید چون ممکن است اطلاعات اشتباهی در این رابطه در اختیار شما قرار داده شده باشد.توجه داشته باشید برند ها و شرکت های مختلف گاهی آنقدر که شما فکر می کنید قابل اطمینان نیستند پس همیشه سعی کنید قبل از خرید دوربین مدار بسته از شرکت ارائه دهنده آن تقاضای دمو کرده و از کیفیت آن سیستم مطمئن شوید.

نکته مهم بعدی در تهیه سیستم مدار بسته میزان گارانتی ارائه شده توسط شرکت ارائه دهنده است، بسیاری از شرکت های تولید کننده با تنظیماتی بر روی دوربین مدار بسته موجب می شوند تا سیستم مدار بسته با قدرتی بیش از توان خود کار کند که این خود موجب پایین آمدن عمر این سیستم می شود، پس توجه داشته باشید که شرکت هایی که از سیستم خود اطمینان کامل دارند گارانتی معتبر و بلند مدت تری به شما ارائه می دهند و ار این موضوع واهمه ای ندارند.

شرکت ارایه دهنده سیستم مدار بسته

در انتخاب شرکت یرای تهیه دوربین مداربسته باید به چند نکته توجه کنیم

  • شرکت باید دارای مجوز های لازم وثبت شده باشد
  • تجربه و تخصص داشته ومشاوره مناسب ارائه دهد
  • شرکت باید معتبر بوده و محصولات را گارانتی نماید که در این زمینه شرکت الکامپ تنها شرکتیست که با در صد اطمینان حداکثری برای شما ضمانت 5 ساله فراهم می آورد.
  • خدمات لازم را بموقع انجام دهد
  • شرکت باید امین شما بوده واطلاعات کاربری شمارا حفاظت نماید
  • پشتیبانی کافی و مناسب در زمینه انتقال تصویر را ارایه دهد
برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
ارسال دیدگاه