امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://cctv.cloob24.com
0

استفاده از درب های اتوماتیک امروزه در سراسر جهان به شدت افزایش یافته است و کشور ما نیز از این قاعد مستثی نبوده است.

درب های اتوماتیک انواع مختلف و کاربرد های متفاوتی دارند. یکی از این نوع درب ها، درب اتوماتیک پارکینگ است.

درب اتوماتیک پارکینگ چیست؟

در سالیان گذشته  برای پارک کردن ماشین در پارکینگ،ابتدا لازم بود از ماشین پیاده شوید، درب پارکینگ را باز کنید، ماشین را به داخل برده،دوباره پیاده شوید و درب پارکینگ را ببندید.

اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ایجاد آسودگی و رفاه بیشتر برای انسان ها، درب های قدیمی جای خود را به درب اتوماتیک دادن که تنها با استفاده از دکمه یک ریموت کنترل درب باز و بسته می شود.

درب اتوماتیک پارکینگ با استفاده از یک موتور که متصل به برق شهر است کار می کند و باز و بسته کردن آن به راحتی فشردن یک دکمه روی ریموت کنترل می باشد.

انواع درب اتوماتیک پارکینگ

درب اتوماتیک پارکینگ انواع مختلفی دارد و با توجه به نوع معماری ساختمان و پارکینگ انتخاب می شود.

در حقیقت وجود تنوع در درب اتوماتیک پارکینگ به صورتی است که تفاوتی ندارد پارکینگ ساختمان به چه شکلی است. در هر صورت کاربر می تواند برای آن درب اتوماتیک نصب کند.

درب اتوماتیک تک لنگه

اگر ساختمان مورد نظر در طبقه همکف یا زیرزمین دارای پارکینگ باشد و فضای زیادی در سمت داخلی پارکینگ یا حیاط وجود داشته باشد، بهترین گزینه استفاده از درب اتوماتیک تک لنگه است.

نحوه کارکرد درب تک لنگه به این صورت است که به طرف چپ یا راست به صورت کامل باز می شود. در این حالت درب تک لنگه با زاویه 90 درجه باز می شود و فضای بسیاری برای عبور خودرو در اختیار کاربر قرر می دهد.

برای درب اتوماتیک تک لنگه بهتر است از قفل برقی یا اتوماتیک استفاده شود تا امنیت بالا داشته باشد.

درب اتوماتیک دو لنگه

پرکاربردترین نوع درب اتوماتیک در بازار کشور ما دو لنگه است. برای درب های پارکینگ دو لنگه بهترین گزینه درب اتوماتیک دو لنگه است.

نحوه عملکرد این نوع درب ها به گونه ای است که از هر دو طرف هر دو لنگه یک جک نصب می شود و کاربر با فشردن یک دکمه از روی ریموت کنترل می تواند درب را بازو بسته کند.

درب اتوماتیک سکشنال (زیرسقفی)

اگر فضای پارکینگ ساختمان کوچک باشد و از لحاظ  ارتفاع و عرض محدودیت وجود داشته باشد، بهترین گزینه درب اتوماتیک سکشنال یا زیر سقفی است.

این درب از چند پنل قطعه قطعه که به خوبی به یکدیگر متصل اند، تشکیل شده است.

پنل های درب زیر سقفی ساختار مستحکمی دارد و به همین دلیل از امنیت بسیار بالایی، در بین انواع درب های اتوماتیک برخوردار است.

شیوه کار این نوع درب بدین شکل است که، با فشردن دکمه ریموت، پنل های درب در راستای عمودی به سمت بالا حرکت کرده و  در زیر سقف جمع می شوند.

مزایای درب اتوماتیک

هر کدام از درب های اتوماتیک مزایای زیر را دارند. تفاوت آنها فقط در نوع و مکان مورد استفاده آنها می باشد.

  • راحتی
  • باز و بسته شدن توسط دکمه ریموت
  • جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی افراد
  • ضریب ایمنی بالا به دلیل اتوماتیک بودن
  • سازگاری با  انواع درب و ورودی های مختلف پارکینگ ها
  • افزایش زیبایی ظاهری ساختمان

نصب درب اتوماتیک

نصب درب اتوماتیک توسط کارشناسان با تجربه شرکت سیطره موفقیت امیدان (سما) انجام می شود که به دلیل مهارت بالای این افراد و همچنین تعهد شرکت در ارائه خدمات با کیفیت کاربر می تواند از امنیت و سلامت درب خود مطمئن باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
ارسال دیدگاه