امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://cctv.cloob24.com
0

دنیای طرای شبکه دوربین مدار بسته به طور مداوم در حال پیشرفت است. طراحان سیستم امنیتی و نصب کننده ها باید پیوسته نیازهای مشتریان را وقتی که یک سیستم نظارت شبکه در یک شبکه شرکت درحال اجرا می باشد.ارزیابی نمایند. این امر بستگی به مدیر فروش دوربین مدار بسته دارد که هرگونه نگرانی در مورد سیستم های دوربین مدار بسته مبنی بر شبکه را از بین برده و به نیازهای هر مشتری توجه کرده و سپس شبکه ای سفارشی مناسب با نیاز های هر فرد را ارایه دهد. در این مقاله پیتر استانتون مدیر بازاریابی محصول ADT چالش های مواجه شده هنگام طراحی سیستم های دوربین مدار بسته ی تحت شبکه در نسل تکنولوژیکی امروزی را بررسی می کند.مسایلی که وقتی شبکه شرکت را برای نظارت دوربین مدار بسته بکار می برید با آن مواجه خواهید شد.

بررسی چالش های طراحی یک شبکه دوربین مدار بسته:

اولویت اول یک مدبر آی تی (IT) باید این باشد که خرابی سیستم را به حداقل ممکن برساند. در تجارت ضروری است که امنیت شبکه همواره در سطح بهینه باشد و کارایی های شبکه تحت تاثیر کارکرد سرویس های دیگر که به طور موازی کار می کنند قرار نگیرند.نگرانی های بسیاری درباره ی امنیت آی تی وجود دارد.برای مثال، الزام به باز نمودن پورت های فایروال برای سیستم دوربین مدار بسته به منظور ارسال تصویر. نصب کننده ی امنیتی باید از برخی مشکلات اصلی آگاه باشد و با نگرانی های حین فرایند طراحی در دوره ی ارایه طرح پیشنهادی مربوط به انتقال تصاویر دوربین مدار بسته از طریق شبکه یک سازمان،مقابله نماید.

معمولا امنیت و جلوگیری از کم شدن بسته، نشان دهنده ی ملزومات عملیاتی برای یک سیستم دوربین مدار بسته در یک سازمان استاندارد می باشد. نصاب سیستم باید تعیین نماید که این سیستم چگونه بوسیله شرکت به کار برده خواهد شد، چه مناطقی به وسیله دوربین مدار بسته تحت پوشش قرار می گیرند و بسیار مهم تر آن که کدام مسایل امنیتی اساسی تر هستند و چگونه سیستم دوربین مدار بسته آن ها را نشان می دهد. به محض اینکه این فاکتورها شناخته شدند و تصمیم گیری راجع به استفاده از از یک سیستم دوربین مدار بسته مبتنی بر شبکه به عنوان بهترین راه برای ارسال انجام شد. توصیه می شود که در این مرحله دپارتمان آی تی برای اطمینان از اینکه نصب سیستم به صورت کارآمدتر و مقرون به صرفه تر انجام گیرد در بحث های مربوط به طراحی سیستم شرکت داشته باشد.با توسعه مداوم در حوزه آی تی ضروریست که مدیر فروش نیز از سطح بالای دانش در زمینه شبکه و شبکه به منظور انجام مذاکره موثر و مفید با مدیر شبکه برخوردار باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
ارسال دیدگاه